תקנון זה (להלן: "התקנון") נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות "TALCLUB" (להלן: "מועדון הלקוחות" או "המועדון"). 

מועדון הלקוחות מנוהל ומופעל ע"י חברת "צים הופטמן קמעונאות בע"מ", ח.פ 516444700 המפעילה את רשת המרכולים סופרטל (להלן: "סופרטל" או "החברה" או "הרשת") אשר מציעה לציבור לקוחותיה להצטרף למועדון הלקוחות וליהנות ממגוון הנחות והטבות הניתנות לחברי מועדון הלקוחות (כל לקוח המצטרף למועדון: "חבר מועדון" או "חבר"). ניתן להצטרף למועדון הלקוחות בכל סניפי הרשת של החברה, בהתאם להוראות תקנון זה. 

החברה רשאית לשנות על פי שיקול דעתה הבלעדי את תנאי מועדון הלקוחות, והכל בהתאם להוראות הדין.


1. מי זכאי להצטרף כחבר למועדון הלקוחות

1.1. כל אדם שהינו אזרח ותושב ישראל, מגיל 18 ומעלה, רשאי להצטרף כחבר במועדון הלקוחות וזאת לאחר השלמת הליך ההצטרפות כאמור בסעיף 2 להלן. בעצם ההצטרפות למועדון הלקוחות מסכים חבר המועדון להוראות תקנון זה.

1.2. החברות במועדון הלקוחות היא אישית ואינה ניתנת להעברה ומוגבלת ללקוחות פרטיים בלבד. מובהר כי אין להרשות שימוש בחברות במועדון בידי אחר וכי כל הזכויות מכוח החברות במועדון הלקוחות מוקנות אך ורק לחבר המועדון, אשר פרטיו מופיעים ברישומי המועדון, כפי שנמסרו על ידי החבר בעת ההרשמה למועדון ובכפוף לתנאים ולמגבלות המופיעים בתקנון זה.


1. דרכי ההצטרפות למועדון הלקוחות

2.2. כל אדם הזכאי להצטרף למועדון הלקוחות יכול לעשות זאת בכפוף למילוי טופס בקשה להצטרפות למועדון והשלמת תהליך ההצטרפות באמצעות קישור ייעודי לטופס הצטרפות דיגיטלי אשר יישלח אליו כהודעה לטלפון הנייד ו/או אשר ייטען לאחר סריקת קישור ייעודי (מסוג QR) ו/או אשר ייטען לאחר לחיצה על לינק שיפורסם באתר האינטרנט של החברה ו/או בעמודי הרשתות החברתיות של החברה (להלן: "טופס ההצטרפות").

2.3. לצורך כך, נדרש כי יהיה ברשות המבקש להצטרף למועדון הלקוחות מכשיר טלפון "חכם" ותומך המחובר לרשת אינטרנט. מובהר כי הרישום למועדון ייעשה באמצעות שימוש במכשיר הטלפון האישי של המבקש להצטרף למועדון הלקוחות.

2.4. המבקש להצטרף למועדון הלקוחות של החברה יידרש למלא ולסמן באופן עצמאי, מלא ובקפידה את כל הפרטים והשדות הנדרשים בטופס ההרשמה, לרבות: שם פרטי ומשפחה, מס' תעודת זהות, מס' טלפון, כתובת, כתובת דוא"ל, תאריך יום הולדת, מגדר ופרטים נוספים. במקביל יתבקש המבקש להצטרף למועדון הלקוחות של החברה ליתן אישור לקבלת דיוור של חומרים פרסומיים ואחרים בקשר עם הטבות המועדון וכיוצ"ב, באמצעי המדיה השונים, הכול בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה, המפורסמת באתר האינטרנט של החברה בכתובת https://super-tal.com/privacy-policy (להלן: מדיניות הפרטיות") המהווה חלק בלתי נפרד מהתקנון. המבקש להצטרף למועדון הלקוחות של החברה יידרש לסמן "אני מסכים ומאשר" את התיבות וההסכמות הנדרשות, לחתום וללחוץ על כפתור לסיום ואישור התהליך.

2.5. ללא השלמת הליך הרישום, באופן מלא, מדויק וברור, ומתן ההסכמות כנדרש בטופס ההצטרפות, לא ניתן יהיה להשלים את הליך הרישום לצורך הצטרפות וחברות במועדון הלקוחות של החברה.

2.6. תוקף החברות במועדון הינו ממועד השלמת ההצטרפות וללא הגבלת זמן למעט – במקרה בו נשללה ובוטלה על ידי החברה וחברותו של חבר המועדון ו/או במקרה בו חבר המועדון ביקש בכתב לבטל את חברותו במועדון הלקוחות בהתאם להוראות תקנון זה וכן בכפוף לכל דין. 

2.7. החברה שומרת על זכותה לאפשר הצטרפות בכל דרך אחרת שתראה לנכון, באופן ידני או ממוחשב. לא תישמע כל טענה כלפי החברה ו/או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבת מועדון מחמת אי השלמת הליך ההצטרפות כאמור לעיל.

2.8. לקוחות אשר ברשותם מכשיר טלפון "כשר", יוכלו להירשם ולהצטרף למועדון הלקוחות של החברה באמצעות רישום ידני באחת מהקופות בסניפי הרשת. הלקוח יידרש למסור את הפרטים הנדרשים לצורך הצטרפות למועדון ולאשר את הסכמתו לתנאי ההצטרפות והחברות במועדון. מובהר כי הוראות סעיף 2, על תתי סעיפיו לעיל, יחולו על הלקוח, בשינויים המתחייבים, בקשר עם רישום למועדון הלקוחות באמצעות רישום ידני כאמור.

2.9. טופס ההצטרפות

2.9.1. הצטרפות למועדון מותנית, בין היתר, במילוי טופס ההצטרפות. על הלקוח למסור פרטים אישיים כפי שיידרש במעמד ההצטרפות, אשר ישמשו, בין היתר, לצרכים ניהוליים ותפעוליים של החברה, ליצירת קשר, משלוח דברי פרסומת, תזכורות ועדכונים בדבר מבצעים והטבות וכן לתת את הסכמתו לכל תנאי תקנון זה כתנאי לחברות במועדון.

2.9.2. האחריות על מסירת ומילוי פרטים אישיים נכונים, מלאים ומדויקים בטופס ההצטרפות הינה על חבר המועדון. חבר המועדון מתחייב למסור אך ורק פרטים נכונים ומדויקים ומאשר כי מסר פרטים נכונים, עדכניים ומלאים וכי יעדכן בדבר כל שינוי בפרטים אלו. בנוסף, חבר המועדון אחראי לעדכן את החברה בכל שינוי שיחול באיזה פרט מפרטיו האישיים המפורטים בטופס ההצטרפות, זאת על מנת לאפשר את המשך הקשר הרציף בין החברה לבין חבר המועדון. 

2.9.3. החברה לא אחראית לכל נזק ו/או אובדן זכויות ולא תשמע כל טענה כלפי החברה לעניין אי קבלת הטבה, דיוור, עדכון או הודעה בקשר עם המועדון מחמת הזנת פרטים לא נכונים או לא מלאים על ידי חבר מועדון או בגין אי עדכון הפרטים כאמור על ידו. עדכון הפרטים יעשה באמצעות שליחת הודעת דוא"ל לכתובת המייל [email protected]

2.9.4. מילוי טופס ההצטרפות ומסירתו לחברה כאמור לעיל, כמוהו כהסכמה של מי שמבקש להצטרף למועדון לכל הוראות התקנון לרבות כל שינוי עתידי בהוראות התקנון. 

2.9.5. לא חלה על חבר המועדון כל חובה חוקית למסור את המידע, ומסירת המידע תלויה ברצונו ובהסכמתו של חבר המועדון. במידה וחבר המועדון לא יסכים למסור את המידע, כולו או חלקו, ייתכן והחברה לא תוכל לצרף את חבר המועדון למועדון הלקוחות ו/או לא תוכל לאפשר לו לקבל את הטבות המועדון.

2.10. דמי הצטרפות

2.10.1. נכון למועד זה ההצטרפות למועדון אינה כרוכה בתשלום. החברה שומרת לעצמה את הזכות לגבות בעתיד דמי הצטרפות כתנאי להצטרפות ו/או לחברות במועדון וכן לעדכנכם מעת לעת, והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. 

2.11. הוראות כלליות בנוגע להצטרפות למועדון 

2.11.1. לחברה הזכות שלא לאשר הצטרפות של אדם כחבר מועדון בהתאם לשיקול דעתה. 

2.11.2. בהצטרפותו למועדון, חבר המועדון נותן את הסכמתו לקבלת עדכונים תקופתיים ותוכן שיווקי ופרסומי מהחברה באמצעות הודעות דוא"ל ומסרונים לנייד, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה, ולתקופה שאינה מוגבלת בזמן. חבר המועדון רשאי לחזור בו מהסכמתו כאמור בכל עת ע"י משלוח הודעת דוא"ל לכתובת המייל [email protected] ו/או להסיר עצמו בהתאם להוראות ההסרה מרשימת התפוצה כפי שיופיעו במסרון.


3. החברות במועדון

3.1. החברה תהיה רשאית להפסיק את פעילות המועדון (באופן זמני או לצמיתות) ו/או לשנות את מדיניותו ו/או תנאי החברות בו, לרבות שינוי ההטבות המוצעות במסגרת המועדון, היקפן, שוויון, תנאי הזכאות להן, אופן ותנאי מימושן וכיוצא באלו, והכל בהתאם להוראות הדין.

3.2. במקרה בו תחליט החברה לבטל את המועדון היא תעשה זאת בהתראה מוקדמת לפי הוראות הדין. התראה על ביטול המועדון כאמור תפורסם באתר. 


4. הטבות לחברי מועדון

4.1. החברה תהא רשאית להעניק, מעת לעת, לפי החלטתה ושיקול דעתה הבלעדי, הטבות ו/או הנחות ו/או לערוך מבצעים ו/או מכירות מיוחדות ו/או להעניק הנחות ו/או הטבות שונות ומגוונות לחברי המועדון – כולם או חלקם (להלן: "המבצע" או "המבצעים" או "ההטבה" או "ההטבות"). מובהר כי מדובר בהטבות אישיות אשר אינן ניתנות להעברה ו/או להמרה לכסף, לשווה כסף או לכל זכות אחרת.

4.2. החברה תהיה רשאית לשנות ו/או לבטל ו/או לקצר ו/או להפסיק את המבצעים ו/או את ההטבות, כולן או חלקן, ו/או לקבוע את תנאיהם, לרבות בכל הנוגע לשווים, היקפם, התנאים לזכאות להם ולמימושם והכל לפי החלטתה ושיקול דעתה של החברה, בהתאם להוראות הדין, ולחבר המועדון לא יהיו דרישות ו/או תביעות ו/או טענות כלפי החברה בקשר לכך. כמו כן, במהלך קיום מבצע רשאית החברה להגביל את זכותם של חברי המועדון למימוש ההטבות ו/או להגביל את זכותם לכפל מבצעים, לרבות במסגרת קביעה בדבר היעדר כפל מבצעים והנחות. 

4.3. על חבר המועדון לבדוק את תנאי המימוש הרלבנטיים לכל הטבה טרם מימושה. אי עמידה בתנאי המימוש המפורטים בהטבה, שוללת את הזכאות לקבלתה.

4.4. מבצע שייערך ו/או הטבה שתינתן לחברי מועדון, לפי שיקול דעתה והחלטת החברה בלבד, ובתנאים שייקבעו על ידה, יהיה בתוקף עד לתום המועד שייקבע לתקופתו על ידי החברה או עד לגמר המלאי – לפי המוקדם מביניהם.

4.5. נכון למועד זה, בעת הצטרפות חבר המועדון למועדון הלקוחות, בהתאם להוראות ולתנאי תקנון זה, ייהנה חבר המועדון מהטבות שונות, שהעיקריות ביניהן הינן: הטבת יום הולדת וצבירת נקודות אישיות, כפי שיפורט בתקנון זה להלן:

4.5.1. הטבת יום הולדת: הנחה חד פעמית אישית בשיעור 5% (חמישה אחוזים) הניתנת למימוש במהלך החודש הקלנדרי בו חל יום ההולדת הלועזי של חבר המועדון. 

4.5.1.1. הטבת יום ההולדת תינתן לחבר המועדון פעם אחת בשנה במהלך תקופת חברותו במועדון הלקוחות ותחול על יתרת התשלום לאחר ניכוי הנחות ו/או הטבות אחרות, ככל שישנן. 

4.5.1.2. הטבת יום ההולדת אינה ניתנת למימוש ברכישת מוצרי תינוקות וסיגריות.

4.5.1.3. הטבת יום ההולדת ומימושה מותנית ותינתן לחבר המועדון בהתאם לתאריך יום ההולדת הלועזי כפי שמולא ונמסר על ידי חבר המועדון בעת הרישום למועדון הלקוחות, ובכפוף לבדיקת התאמה של תאריך יום הולדת בתעודה המזהה בעת מימוש בסניפי הרשת; בהיעדר התאמה לא ניתן יהיה לממש את הטבת יום ההולדת. 

4.5.1.4. הטבת יום הולדת אינה ניתנת להארכה. 

4.5.1.5. מימוש של הטבת יום הולדת אינו מזכה את חבר המועדון בצבירת נקודות אישיות בגין סכום הנחת יום הולדת. 

4.5.1.6. מובהר כי הטבת יום הולדת תינתן לחבר המועדון באמצעות הפחתת הנחת יום הולדת מסכום הרכישה נטו, משמע: היתרה לאחר ניכוי הנחות ו/או הטבות אחרות, ככל שישנן בעת מימוש הטבת יום הולדת, ולא כתשלום כספי ו/או החזר כספי ו/או זיכוי ו/או המרה וכיו"ב. החברה תהיה רשאית לשנות ו/או להפחית ו/או להגדיל, לפי החלטתה ושיקול דעתה, את תנאי המימוש ו/או שיעור הנחת יום ההולדת ו/או את מגבלת הסכום כאמור לעיל.

4.5.2. צבירת נקודות אישיות / מנגנון קאשבק (CashBack): הטבת צבירת נקודות אישיות במועדון הלקוחות מקנה לחבר המועדון זכות לצבור נקודות על רכישות שביצע בפועל בסניפי הרשת, בהן השתמש בחברותו במועדון, המזכות, בהתאם להוראות תקנון זה. נקודות אלו נצברות בשיעור של 1% מסכום התשלום (נטו) ששולם עבור הרכישה, וזאת לאחר מימוש הטבות מכל סוג שהוא, לרבות הטבות מועדון הלקוחות, הנחות, מבצעים, שוברים, קופונים, נקודות אישיות ככל שמומשו וכיו"ב והכל בכפוף להוראות התקנון (להלן ולעיל: "נקודות אישיות" ו- "צבירת נקודות אישיות"); 

4.5.2.1. ערכן הכספי של הנקודות האישיות הוא – 1 (אחד) ש"ח לכל נקודה אישית אחת.

4.5.2.2. חבר מועדון יהיה רשאי לממש נקודות אישיות ולשלם באמצעותן במסגרת רכישה במועדון הלקוחות, בכפוף להוראות התקנון, בתנאי כי צבורה לזכותו בכל עת בה יבחר לממש נקודות אישיות, יתרת זכות של לפחות 50 (חמישים) נקודות אישיות במעמד ביצוע הרכישה בה מבקש חבר המועדון לממש נקודות אישיות.

4.5.2.3. במקרים הבאים לא תתבצע צבירת נקודות אישיות: בעת החזרה/החלפה של מוצרים, ביטול רכישה/ביטול עסקה; ברכישה/טעינה של כרטיס מתנה; רכישה שהתשלום בגינה לא כובד ו/או לא נפרע ו/או בוטל.

4.5.2.4. נקודות אישיות שנצברות לזכות חבר המועדון בקנייה נוכחית, אינן ניתנות למימוש באותה רכישה, אלא הן תעמודנה לזכות חבר המועדון לרכישה הבאה.

4.5.2.5. הנקודות האישיות שתיצברנה לטובת חבר המועדון הינן לניצול ומימוש של חבר המועדון בלבד, בסניפי הרשת של החברה, ואינן ניתנות להמרה לכסף ו/או לשווה כסף ו/או למזומן ו/או להמרה ו/או להעברה ו/או לאיחוד בכל דרך שהיא ו/או לזיכוי ו/או לא יינתן עודף ו/או החזר כספי ו/או פיצוי וכיו"ב, לרבות במקרים של ביטול החברות במועדון הלקוחות מכל סיבה שהיא.

4.5.2.6. צבירת נקודות אישיות מותנית בנוכחותו ובזיהויו של חבר המועדון בסניפי הרשת באמצעות תעודה מזהה של חבר המועדון או מסירת מספר הטלפון של חבר המועדון, בכפוף להוראות תקנון מועדון הלקוחות, וזאת במעמד ביצוע הרכישה והשימוש במועדון הלקוחות. משכך, לא תתאפשר צבירה של נקודות אישיות בדיעבד, ובאחריות חבר המועדון להזדהות כחבר מועדון בטרם התשלום עבור הרכישה.    

4.5.2.7. ניצול ומימוש נקודות אישיות מותנית בנוכחותו ובזיהויו של חבר המועדון בסניפי הרשת באמצעות תעודה מזהה של חבר המועדון, בכפוף להוראות תקנון מועדון הלקוחות.  

4.5.2.8. בירור מספר הנקודות האישיות יתאפשר בקופות של כל אחד מסניפי הרשת ו/או באמצעות פניית חבר המועדון לשירות הלקוחות של מועדון הלקוחות, לאחר זיהויו של חבר המועדון. בירור תוקפן של הנקודות האישיות יתאפשר באמצעות פניית חבר המועדון לשירות הלקוחות של מועדון הלקוחות, לאחר זיהויו של חבר המועדון.

4.5.2.9. החברה תהיה רשאית לשנות ו/או לעדכן, מעת לעת, בכפוף להוראות הדין, את ערכה הכספי של כל נקודה אישית, ו/או את שיעור הנקודות האישיות הנצברות ברכישה ו/או את אופן הזכות לצבירה ו/או למימוש נקודות אישיות ו/או לקבוע תנאים וסייגים נוספים באשר לזכות לצבור ו/או לממש נקודות אישיות, לפי החלטתה של החברה ושיקול דעתה של החברה.

4.5.2.10. רישומי החברה בכל הקשור לנקודות האישיות של חבר המועדון, יהוו ראיה מכרעת וחלוטה לנכונותם. בכל מקרה של השגה ו/או מחלוקת בקשר עם הנקודות האישיות של חבר המועדון, חבר המועדון יהיה רשאי לפנות בכתב לשירות הלקוחות של מועדון הלקוחות.

4.5.2.11. בכל מקרה בו יחולו טעויות ברישום ו/או בצבירה ו/או במימוש נקודות אישיות, לרבות מחמת שיבוש ו/או כל תקלה טכנית ו/או אלקטרונית ו/או מחשובית ו/או כח עליון ו/או אחרת – לא יהיו לחברת המועדון טענות ו/או תביעות כנגד החברה.     

4.5.2.12. החברה תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, למחוק ו/או לנכות ו/או לבטל ו/או לקזז נקודות אישיות הרשומות ו/או שייצברו לזכות חבר המועדון (כולן או חלקן) ו/או לדרוש בגינן מחבר המועדון החזר כספי (לפי שווי ערכה הכספי של כל נקודה אישית), לרבות במקרים הבאים: (א) צבירה ו/או מימוש של נקודות אישיות העולה על מספר הנקודות המגיעות לחבר המועדון, לרבות כתוצאה משיבוש ו/או תקלה ו/או איפוס נקודות ו/או שגיאה במחשבי ו/או במערכות החברה וכיו"ב; (ב) התשלום בגינו נצברו נקודות אישיות לא כובד ו/או לא נפרע ו/או בוטל מכל סיבה שהיא; (ג) צבירה ו/או מימוש של נקודות אישיות בניגוד להוראות תקנון זה ו/או בניגוד להוראות כל דין ו/או באמצעות שימוש בלתי הוגן ו/או בלתי סביר במועדון; (ד) בכל מקרה של ביטול חברות של חבר המועדון במועדון הלקוחות על ידי החברה ו/או ביטול חברות במועדון הלקוחות על ידי חבר המועדון.   

4.5.2.13. תוקפן של הנקודות האישיות: כל נקודה אישית תהא ניתנת למימוש במשך תקופה של חמש שנים (60 חודשים) מיום הרכישה בגינה נצברה אותה נקודה אישית. לאחר חלוף חמש השנים כאמור, אותה נקודה תימחק באופן אוטומטי. יובהר כי כל נקודה אישית נצברת בנפרד כך שבמידה ונצברו נקודות אישיות נוספות ברכישות מאוחרות יותר המזכות בצבירת נקודות בהתאם להוראות התקנון הרי שאלו יישארו בתוקפן עד לחלוף חמש שנים ממועד צבירתה של כל נקודה אישית כאמור. למען הסר ספק מובהר כי החברה לא תהא מחויבת להודיע לחבר המועדון מראש טרם המחיקה כאמור, ולאחר מכן לא תשמע טענה נוספת בעניין זה. .

4.5.2.14. בעת מימוש וניצול של נקודות אישיות לא ניתן יהיה לצבור נקודות אישיות בגין הנקודות האישיות שמומשו.  

4.5.2.15. במקרה של ביטול עסקה, כולה ו/או חלקה, והחזר כספי לפי הוראות הדין ו/או החלפה של מוצר לפי מדיניות החלפת מוצרים הנהוגה ברשת, אשר נרכש תוך שימוש ומימוש בנקודות אישיות – ההחזר הכספי ו/או ההחלפה, לפי העניין, יהיו בהתאם למחיר ששולם בפועל על ידי חבר המועדון בעת הרכישה, וכן תערך התחשבנות בגין נקודות אישיות ככל שנצברו ו/או מומשו בהתאם להוראות ותנאי תקנון זה באופן בו יקוזזו/ינוכו הנקודות האישיות אשר ניתנו לחבר המועדון בעבור אותם מוצרים שהוחזרו מסך הנקודות האישיות שנצברו ו/או יצברו בחשבונו של חבר המועדון.

4.5.3. הטבות משתנות מעת לעת ולפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. במסגרת זו יכול ויוצעו מבצעים חודשיים ייעודיים לחברי המועדון והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה. מבלי לגרוע מהאמור בכל מקום אחר בתקנון זה, ההטבות המשתנות יכול ויותנו ברכישה בסכום מינימלי מכלל המוצרים בסניף ללא המוצרים הנכללים במסגרת מבצע לחברי מועדון וכן ייתכן ותיקבע מגבלת רכישה ביחס למספר הפריטים אותם רשאי חבר מועדון לרכוש במחיר מבצע. כלל המגבלות וההתניות למימוש ההטבות המשתנות יפורסם בסניפי הרשת.

4.6. החברה רשאית להציע הטבות שונות לחברי מועדון שונים וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי. 

4.7. מימוש ההטבה מותנה, בין היתר, בנוכחותו של חבר המועדון, זיהויו כחבר מועדון כאמור בסעיף 4.9 להלן והתאמה לפרטי חבר המועדון הרשומים במערכת החברה, בתנאי שחברותו במועדון הלקוחות בתוקף. 

4.8. הזכאות לקבלת ההטבות מותנית בהזדהות כחבר מועדון, טרם ביצוע התשלום בגין הרכישה בקופה בסניפי הרשת באמצעות הצגת תעודת זהות של חבר המועדון או מסירת מספר הטלפון של חבר המועדון או כל בכל דרך בה תמצא החברה לנכון.

4.9. האחריות למימוש הטבות חבר המועדון במועדים הקבועים לכך חלה על חבר המועדון בלבד ומשכך לחבר המועדון לא תהיינה כל טענות ו/או תביעות ו/או דרישות כלפי החברה בכל מקרה חבר המועדון לא מימש את הטבות חבר המועדון. מובהר כי החברה אינה מחויבת ואינה אחראית במשלוח תזכורות ו/או הודעות מתאימות ללקוח בכל הקשור לחברות במועדון הלקוחות ו/או לשימוש בו ו/או למימוש הטבות מועדון הלקוחות.

4.10. במידה ויחולו תקלות אשר ימנעו באופן זמני מתן הטבות לחברי המועדון, תפעל החברה לתיקון התקלות בהקדם אולם לא יהיו לחברי המועדון טענות ו/או תביעות כלפי החברה בשל אי מתן ההטבות בתקופת התקלות והטיפול בהן.

4.11. החברה רשאית להגביל את ההטבות ו/או המבצעים ולהתנותם בתנאים שונים ו/או להפסיק ולשנות את אופיו ו/או גובה ההטבות שניתנות וייתנו לחברי המועדון ו/או לערוך שינויים כלשהם בהטבות להם זכאים חברי המועדון והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי בהתאם להוראות הדין.

4.12. הטבות חברי המועדון יפורסמו על ידי החברה באמצעי פרסום שונים כפי שתראה לנכון החברה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, פרסום במקום גלוי לעין בסניפי הרשת ו/או באתר האינטרנט של החברה ו/או באמצעות דיוור ישיר ו/או במקום גלוי ליד הקופות בסניפי הרשת, לפי העניין ולפי בחירת הנהלת המועדון, ייחשב כמספק, וחבר המועדון לא ישמיע טענה לפיה לא ידע אודות האירוע נשוא הדיווח ו/או הפרסום ו/או ההודעה כאמור.


5. ביטול/ הגבלת חברות במועדון

5.1. ביטול על ידי חבר מועדון

5.1.1. כל חבר מועדון יהיה רשאי להביא את תקופת חברותו במועדון לידי סיום בכל עת באמצעות משלוח הודעה באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת [email protected]

5.1.2. הודעת חבר מועדון על הפסקת חברותו במועדון תחשב כהודעת ויתור על זכויותיו והטבותיו שנצברו במועדון הלקוחות. 

5.2. ביטול על ידי החברה

5.2.1. החברה רשאית לשלול מראש ו/או לסרב ו/או לבטל ו/או להגביל ו/או להתנות את חברותו של כל חבר במועדון בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי. בין היתר, החברה רשאית לממש זכותה זו במקרים הבאים (מובהר כי אין מדובר ברשימה סגורה):

5.2.1.1. חבר המועדון מילא ו/או מסר פרטים כוזבים ו/או שגויים ו/או שאינם נכונים;

5.2.1.2. חבר המועדון הצטרף יותר מפעם אחת למועדון הלקוחות;

5.2.1.3. חבר המועדון ביצוע מעשה ו/או מחדל שיש בהם ניסיון לפגוע ו/או פוגעים בחברה ו/או במועדון הלקוחות ו/או במי מטעמה של החברה, לרבות בדרך של גניבה, רמאות, הונאה וכיוצ"ב;

5.2.1.4. חבר המועדון עשה שימוש לרעה במועדון הלקוחות ו/או בחברותו בו, לרבות בדרך של רכישה סיטונאית;

5.2.1.5. חבר המועדון הפר הוראה מהוראות תקנון זה.

5.2.2. החברה לא תהיה מחויבת במתן הודעה ו/או התראה כלשהי לחבר המועדון טרם ביטול החברות במועדון הלקוחות על ידי החברה.

5.3. ביטול חברות – הוראות כלליות

5.3.1. עם ביטול החברות במועדון הלקוחות, מכל סיבה שהיא, בין אם על ידי חבר המועדון ובין אם על ידי החברה, כל זכויות חבר המועדון ו/או כל ההטבות במועדון הלקוחות ו/או הנקודות האישיות שנצברו לזכות חבר המועדון (אם וככל שנצברו) – תבוטלנה וחבר המועדון יהיה מנוע מעשיית שימוש בנקודות האישיות שהייתה צבורה לזכותו (ככל והייתה צבורה). 

5.3.2. החברה לא תהא אחראית ולא תחויב במסירת הודעה כלשהי לחבר המועדון טרם מחיקה ו/או ניכוי ו/או קיזוז של הנקודות האישיות שנצברו ו/או רשומות לזכותו במקרה של ביטול חברותו במועדון הלקוחות כאמור בסעיף 5.3.1. יובהר כי חבר המועדון לא יוכל להעלות כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או מי מטעמה לקבלת פיצוי כספי ו/או שווה כסף בגין הטבות שלא הספיק לנצל.

5.3.3. אין באמור בסעיף זה לעניין ביטול החברות במועדון כדי לגרוע ו/או להשפיע בדרך כלשהי על זכותה של החברה להפסיק את פעילות המועדון (באופן זמני או לצמיתות) כאמור בתקנון זה.


6. היעדר אחריות

6.1. החברה רשאית להפסיק את פעילות המועדון (באופן זמני או לצמיתות) בכל עת ובהתאם להוראות הדין. במקרה של הפסקת פעילות המועדון ביוזמת החברה יתאפשר לחברי המועדון לממש את הנקודות/ההטבות שצבר כאמור בתקנון זה בכפוף להוראות כל דין.

6.2. החברה תהיה רשאית להעביר את הבעלות ו/או את הזכויות במועדון הלקוחות, כולן או חלקן, לצד שלישי בכפוף לכך שזכויות חבר המועדון על פי תקנון זה לא תפגענה כתוצאה מכך ובמקרה כאמור יועברו פרטי חבר המועדון לידי ולידיעת הצד השלישי שקיבל מהחברה את הבעלות ו/או את הזכויות במועדון הלקוחות וחבר המועדון מאשר ומסכים לכך, ובהתאם ובכפוף למדיניות הפרטיות של החברה.    

6.3. ידוע למשתמשים ולחברי המועדון כי המועדון, לרבות כל תוכן ו/או שירות ו/או מוצר ו/או הטבה המופיעים בו, מותאמים למדינת ישראל ומיועדים לשימוש במדינת ישראל, אלא אם כן צוין אחרת, וניתנים במצבם כפי שהם ובכפוף לזמינותם (AS AVAILABLE ו- AS IS). החברה עושה מאמצים על מנת שהתוכן המופיע במועדון יהא נכון, מדויק ועדכני, ואולם אינה מתחייבת לכך, וייתכן כי התוכן אינו שלם ו/או שנפלו בו טעויות טכניות או אחרות, והחברה לא תישא באחריות כלשהי לעדכניות, דיוק ושלמות המידע המצוי במועדון.

6.4. החברה, בעלי מניותיה, מנהליה וחברות בנות ו/או חברות אם ו/או חברות קשורות שלה ו/או כל מי מטעמם, לא יישאו בכל אחריות שהיא, מפורשת או משתמעת, לכל נזק הפסד, הוצאה, נזק ו/או אובדן, ישירים או עקיפים, לרבות נזק נלווה, תוצאתי, אקראי או פיצויים עונשים (ובכלל זה ומבלי לגרוע מכלליות האמור, פיצויים בגין הפסד עבודה ועסקים, הפסד רווחים, הפסקות והפרעות עבודה, הפסד ו/או איבוד מידע עסקי, פגיעה במוניטין, וכל הפסד ו/או נזק כספי אחר), שייגרמו לחבר מועדון ו/או לכל צד שלישי בגין החברות במועדון ו/או הנובעים ו/או הקשורים, במועדון, בכל תוכן ו/או שירות ו/או מוצר ו/או הטבה המופיעים בו, או בכל שימוש בהם, לרבות היעדר האפשרות לממש הטבה.

6.5. החברה אינה אחראית לפעילות התקינה של מערכות המחשב ו/או המוקד הטלפוני ו/או רשת האינטרנט ו/או רשת הטלפונים הארצית ו/או הסלולארית ו/או מערכת התקשורת ולכל פגם ו/או תקלה ו/או טעות ו/או כשל אחר בקשר עם פעילות המועדון ו/או מימוש החברות בו. 

6.6. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה אינה נושאת באחריות כלשהי בגין אי קליטה או קליטה משובשת של פרטים הנמסרים על ידי החבר/המועמד לחברות ו/או אי רישום של פרט מפרטיו של מועמד לחברות כחבר או טעויות אחרות כלשהן בחשבון המועדון של החבר וכיו"ב, שיכול ומנעו מהחבר/מועמד לחברות מלהירשם כחבר ו/או לממש את חברותו במועדון (לרבות להשתתף במבצע כלשהו במסגרת המועדון או לקבל הטבה כלשהי במסגרת האמור וכיוצ"ב).

6.7. מבלי לגרוע מכל הוראות תקנון זה, במקרה של תקלה כלשהי אשר תפריע להתנהלות התקינה של מועדון הלקוחות ו/או להפעלתו, שמור לחברה שיקול הדעת המלא להחליט האם ברצונה לבטל או לשנות או לקצר את הפעלת המועדון או לבצע כל פעולה אחרת בקשר למועדון.

6.8. בכל מקרה של שיבושים ו/או תקלות ו/או טעויות מכל סוג שהוא במערכות ו/או בקופות ו/או במחשבי החברה ו/או מי מטעמה, אשר בעקבותיהם ניתנו לחבר המועדון ו/או מומשו על ידו הטבות שהוא אינן זכאי להן ו/או חלו טעויות בעריכת החשבון ו/או בסכום החיוב של חבר המועדון עבור הרכישה, ו/או בכל הקשור למימוש ו/או לצבירת נקודות אישיות, ככל שיהיו כאלו, החברה תהיה רשאית לבטל את ההטבות שניתנו לחבר המועדון ו/או לבטל את הרכישה שבוצעה ו/או לבטל את מימוש ו/או צבירת נקודות אישיות, ככל שיהיו כאלו, ו/או לדרוש מחבר המועדון החזר כספי ולשלם לחברה את הסכומים הנכונים המגיעים לחברה.

6.9. במקרים של תקלה ו/או השבתה ו/או תחזוקה ו/או עדכון ו/או סגר ו/או כוח עליון ו/או שביתה ו/או מלחמה ו/או נפילת חשמל ו/או בעיה של תשתית ו/או תקלות שאינן בשליטת החברה, המונעת ו/או משבשת את השימוש במועדון הלקוחות, לחבר המועדון לא תהיה כל דרישה ו/או טענה ו/או תביעה בקשר לכך כנגד החברה ו/או מי מטעמה.

6.10. באחריות חבר המועדון בלבד לעקוב ולהתעדכן מעת לעת אחר שינויים ו/או עדכונים ו/או הודעות שתתפרסמנה בקשר עם תקנון מועדון הלקוחות ו/או עם חברותו במועדון הלקוחות, לרבות בכל פעם שחבר המועדון עושה שימוש בחברותו במועדון הלקוחות.

6.11. החברה לא תישא בכל אחריות לכל תקלה ו/או נזק, מכל סוג שהוא, שייגרם ו/או עלול להיגרם למכשיר הטלפון של חבר המועדון (לרבות של המבקש להצטרף כחבר מועדון), לרבות בעת הרישום למועדון הלקוחות באמצעות קבלת קישור ייעודי לטופס הרשמה ו/או במקרה בו מכשיר הטלפון של חבר המועדון אינו תומך בטופס הרישום ו/או בקישור ו/או במערכת הרישום, ולחבר המועדון ו/או למי מטעמו לא תהיינה טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כנגד החברה ו/או מי מטעמה.

6.12. חבר המועדון וכן המבקש להצטרף כחבר מועדון, מוותר מראש על כל דרישה ו/או טענה ו/או תביעה כנגד החברה בכל הקשור למועדון ולאמור בתקנון זה לרבות בכל הנוגע להטבות במסגרת חברות במועדון.

6.13. חבר המועדון מתחייב כי יפצה וישפה את החברה ו/או כל מי מטעמה בגין כל נזק הפסד, אובדן רווח, תשלום ו/או הוצאה, פגיעה במוניטין, פגיעה כלכלית ו/או מסחרית, לרבות מתוקף כל דרישה, תביעה, פסק דין, פשרה, הוצאה לפועל, ולרבות הוצאות משפט, ועלויות הייעוץ המשפטי, הנובעים, במישרין ו/או בעקיפין, מהפרת התקנון ו/או מדיניות הפרטיות ו/או כל ממעשה ו/או מחדל של המשתמשים ו/או חברי המועדון.


7. פרטיות

הפרטים האישיים שיימסרו על ידי כל אחד מחברי המועדון במסגרת מילוי טופס ההצטרפות יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה. 

7.1. החברה לא תמסור את פרטי חבר המועדון לצדדים שלישיים אלא בהתאם לאמור בתקנון זה ובמדיניות הפרטיות של החברה או אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין; אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי חבר המועדון ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין חבר המועדון לבין חברה; אם תארגן את פעילות המועדון במסגרת גוף אחר – וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילות המועדון עם פעילותו של גוף אחר – חברה תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ"ל את פרטי חבר המועדון, ובלבד שהגוף האחר זה יקבל על עצמו כלפי חברי המועדון את הוראות מדיניות פרטיות זו; אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי חבר המועדון ביצע מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות בחברי מועדון אחרים; אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי חבר המועדון עשה שימוש בחברותו במועדון לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה; אם תועלה טענה או יתעורר החשד כי חבר המועדון הפר איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם אחר בינו ובין החברה ו/או עם מי מטעמה; אם וככל שהדבר יידרש לצורך הפעלת המועדון, כגון העברת פרטים לעובדי החברה ולגופים אחרים מטעמה השותפים במועדון או המעורבים בהפעלתו. לחברי המועדון לא תהיה טענה או דרישה כלפי חברה בקשר למסירת פרטי חבר המועדון כאמור והם מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה כאמור.

7.2. חברי המועדון מאשרים שידוע להם שלא חלה עליהם חובה חוקית למסור את פרטי חבר המועדון וכי מסירת המידע הנ"ל נעשית מרצונם החופשי ובהסכמתם. כל חבר מועדון מסכים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטי חבר המועדון שנמסרו על ידו ומאשר כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.

7.3. חברי מועדון שמתנגדים לשימוש בפרטי חבר המועדון אודותיהם ו/או שמעוניינים להסיר עצמם מרשימת התפוצה של החברה; ו/או שמבקשים שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר; יודיעו על כך לחברה בכתובת הדואר האלקטרוני [email protected], ובמקרה זה מנהל המועדון ו/או החברה יפעלו בהתאם להוראה שנמסרה להם, והחברה תהא רשאית, לפי שיקול דעתה, לבטל את חברותם במועדון בלי שהם יהיו זכאים לפיצוי כלשהו בגין כך.


8. קניין רוחני

8.1. כל זכויות הקניין הרוחני של מועדון הלקוחות של החברה, מכל מן וסוג שהוא, לרבות סימן המסחר (בין אם רשום ובין אם לאו), המוניטין, השם המסחרי, סמלים, פטנטים, עיצובים, צילומים, תמונות, סרטונים, זכויות היוצרים, המדגמים, טפסי רישום, השיטות והסודות המסחריים וכל פרט אחר הקשור למועדון הלקוחות, הינם רכושה הבלעדי וקניינה של החברה ובבעלותה של החברה (להלן: "זכויות קניין רוחני של החברה"), וחל איסור לעשות בהם כל שימוש מכל מן וסוג שהוא.

8.2. חבר המועדון מאשר ומתחייב כלפי החברה כי לא יעשה על ידו ו/או על ידי מי מטעמו כל פעולה ו/או שימוש ו/או מעשה מכל מן וסוג שהוא בזכויות הקניין הרוחני של החברה, בכל דרך ו/או אמצעי שהוא.

8.3. החברה עושה כמיטב יכולתה על מנת לכבד זכויות של צדדים שלישיים. ככל שחבר מועדון ו/או גוף כלשהו טוען לזכויות בתוכן מסוים המוצג במסגרת המועדון ו/או מתנגד לשימוש שהחברה עושה בו כאמור, עליו ליידע את החברה על כך באמצעות מסירת הודעה בכתב לתיבת הדואר האלקטרוני של החברה בכתובת [email protected], תוך ציון מדויק של מיקום החומר הפוגע, פירוט מהות הפגיעה וציון כתובת דואר אלקטרוני למענה. ככל שתימסר לחברה הודעה כאמור, תיבחן הפניה תוך זמן סביר, ואם יימצא כי השימוש בתוכן המדובר אכן נוגד את זכויותיו של צד שלישי כלשהו, התוכן יוסר מהמועדון.

8.4. אין באמור בסעיפים אלו כדי לגרוע מזכויותיה של החברה ו/או מהוראות כל דין ובנוסף להם יחולו ההגבלות ו/או האיסורים הקבועים בדין בקשר עם זכויות הקניין הרוחני של החברה.


9. שימוש בפרטים, מאגרי מידע ודיוור

9.1. בהצטרפותו של חבר למועדון וחתימתו על גבי טופס ההצטרפות הוא נותן את הסכמתו כי פרטיו האישיים כפי שנמסרו על ידו מעת לעת לחברה וכן כל פרט הנוגע לחבר ולרכישותיו אשר הצטבר בידי החברה (להלן: "הפרטים"), יכללו במאגר מידע המנוהל על ידי החברה (להלן: "מאגר המידע") וכי החברה תהיה רשאית לעשות בפרטים שימוש לצורך: (א) יצירת קשר עם חברי המועדון; (ב) ניהול ותפעול המועדון ועמידה בדרישות רגולטוריות, ככל וישנן; (ג) דיוור ישיר לחברי המועדון (לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות מסר קצר לרבות SMS, MMS, מערכת חיוג אוטומטי וכיו"ב) של מידע הנוגע לחברה, למוצריה, להטבות הניתנות על ידה וכיו"ב; (ד) עריכת ניתוח מידע ומחקר סטטיסטי למטרת קידום פעולותיה ומכירותיה של החברה וכל שימוש אחר המותר לפי דין, והכל מבלי שהשימוש ייחשב כפגיעה בפרטיות חבר המועדון ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי ו/או תמורה כלשהם.

9.2. חבר המועדון מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש בפרטים או במידע אודות חבר המועדון בקשר לחברותו במועדון כאמור שנעשה בהתאם לאמור בתקנון זה ועל פי הדין לרבות טענה על פי חוק לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 והתקנות מכוחו.

9.3. חבר מועדון המעוניין להסיר עצמו מרשימת הדיוור או למחוק את פרטיו ממאגר המידע יודיע על כך בכתב לשירות הלקוחות של החברה:

9.3.1. באמצעות דוא"ל: [email protected] או בלחיצה על המילה "הסר" בתחתית דיוור שנשלח בדואר אלקטרוני.  

9.3.2. השבת המילה "הסר" להודעת SMS שנשלחה על ידי החברה.


10. שירות לקוחות 

10.1. שירות הלקוחות של מועדון הלקוחות עומד לרשות חברי המועדון בימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00. לקבלת מידע נוסף או לצורך בירורים ושאלות בכל ענין הקשור במועדון ניתן לפנות לחברה באמצעות דוא"ל: [email protected] או בטלפון מספר 03-9095032.

10.2. פנייה של חבר מועדון לשירות הלקוחות של מועדון הלקוחות תעשה באמצעות הזדהות של חבר המועדון על ידי מסירת פרטי התקשרות וכל פרט מזהה שיידרש על ידי נציגי שירות הלקוחות.

 

11. שונות

11.1. נוסח תקנון זה יהא מצוי במשרדי החברה ברחוב דרך ההדרים 7, גני תקווה וכן בכל אחד מסניפי הרשת. בנוסף יפורסם התקנון גם באתר האינטרנט של החברה. 

11.2. השימוש בתקנון נעשה בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומתייחס לזכר ונקבה כאחד.

11.3. כותרות הסעיפים ותתי הסעיפים בתקנון זה נועדו לשם הנוחות בלבד, ולא ישמשו לפרשנותו.

11.4. עם הצטרפות למועדון מקבל על עצמו חבר המועדון את הוראות תקנון זה ותחולתן ביחס לחברותו במועדון ולמערכת היחסים בינו לבין החברה. כל חבר ייחשב כמי שראה, הבין, קרא והסכים להוראות התקנון במלואן כמו גם לכל שינוי ו/או עדכון שלו כפי שיהיה מעת לעת. 

11.5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח המעודכן. חברי המועדון מתבקשים לקרוא את הוראות התקנון ולהתעדכן בשינויים שנעשו בו (ככל שנעשו). לחברי המועדון לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם שינוי התקנון. 

11.6. במקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין הוראות תקנון זה לפרסומים כלשהם לגבי ו/או בקשר עם המועדון (לרבות לגבי מבצעים שיתקיימו במסגרת המועדון והטבות הניתנות מכוחו), תגברנה הוראות תקנון זה.

11.7. בכל מקום בתקנון בו כתוב "סופרטל" או "החברה" או "הרשת" הכוונה גם למנהלי ומפעילי מועדון הלקוחות מטעמה.

11.8. חבר מועדון הלקוחות אינו "כרטיס חיוב" כמשמעותו בחוק כרטיסי חיוב, תשמ"ו- 1986.

11.9. החברה תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות את שם המועדון, לשנות את ההטבות הניתנות במסגרת המועדון, להעניק הטבות נוספות לחברי המועדון או חלקם וכיוצ"ב פעולות ולא תהיה למי מחברי המועדון כל טענה בנוגע לכך. 

11.10. חברי המועדון מסכימים לכל הוראות תקנון זה ופוטרים את החברה ו/או מי מטעמה מכל אחריות ו/או טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר למועדון ו/או לחברות במועדון ו/או להצעות החברה בקשר אליו ו/או לתקנון ו/או לתקלות וטעויות כלשהן בקשר לפעילות במועדון ומוותרים על כל טענה בקשר עם כך.

11.11. הוראות תקנון זה כפופות להוראות הדין הישראלי. סמכות השיפוט הייחודית בכל הנוגע ליישומו של תקנון זה תהיה נתונה לבתי המשפט המוסמכים בתל אביב בלבד.

11.12. כל ויתור ו/או התנהגות של החברה בניגוד להוראות תקנון זה ייעשו לפנים משורת הדין בלבד ולא ייחשבו כוויתור על האמור בתקנון זה.